back to school

Ja rubriken säger väl allt? Har försökt plugga en del och sitter nu som fastklistrad framför datorn. Just nu letar jag efter en sida att titta på vampire diares. Jag orkar inte kolla på tvn när serierna redan ligger ute på internet, så jag tjuvtittar på dem i förväg. Det dumma med det är att man kommer i kapp USA som är de första med att lägga ut serierna, så jag måste vänta ändå...
Sen blir det PH!! Har lyckligtvis nog förstått grejen med det, men jag tänker inte ta tillbaka det jag sagt om att alla där har sex och att det är väldigt fånigt upplagt, med parcermoni osv. Men det är sjukt kul att sitta och skratta åt den ena intrigen efter det andra. puss på er sålänge!


en glad chey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0