Julia tipsar

Nu till vintern är det lätt att bli torr. Jag har alltid älskat niveas handcremer. De luktar så gott och till skillnad från många andra produkter så funkar dem!

Den här använder jag på mina händer och nagelband, eftersom mina händer blir väldigt torra under vintern och mina nagelband spricker väldigt lätt så är den här ett måste! Den är inte för fet och klibbar inte. Dock rekommenderar jag inte den här till problemområden, d v s till extremt torra områden.

Den här är däremot lite fetare. Jag använde den här framför allt i ansiktet men även på händerna när jag var i Åre. Dock är det inget jag rekommenderar eftersom jag till slut fick en finne i ansiktet. Så den här används om man har eksem, alltså extrem torr hud.


Det här är en snyggare variant av den översta. Den passar perfekt i handväskan och är inte särskilt fet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0