plugg, plugg och åter plugg

Har sedan jag kom hem, d v s sen klockan halv sex, pluggat som en galning. Men som alltid sätter jag mig framför tvn och tittar på PH vid halv åtta.
Har helt ärligt inget nytt att skriva om. Något jag kan berätta är att jag från och med nu...jag kan knappt säga det själv..dra ner på ALLT socker. Inget mer småätande!
Nu ska jag bli en sund människa och springa MINST en gång i veckan. Jag har sagt det många gånger men nu är jag seriös. JAG MÅSTE TA TAG I MITT LIV! min mage och tarm hänger på det, haha!

Känner mig lite som miljontals andra bloggare som provucerar med dieter osv. Men det här är inte för att provucera och dess mindre ingen diet. Jag ska bara sluta med alla godsaker och börja jobba upp min kondition.
Eftersom jag är så fantasilös får ni berätta om vad ni gjort idag. puss på er!


Kommentarer
Postat av: Norea

Hahahaha sssssch! puuss

2010-11-09 @ 22:25:35
URL: http://notre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0